שיעורים אישיים למבוגרים

 

השיעור האישי בשיטת פלדנקרייז הנקרא לעיתים טיפול הוא למעשה שיעור המועבר ללא מילים ובאמצעות תנועה קשובה ועדינה ומגע.
בשיעור האישי אני נוגע בתלמיד השוכב בדר"כ על גבי מיטת הטיפולים באופן כזה המפחית את רמת הגירוי ומאפשר לי ולו לגלות יחד כיצד הוא מניע את גופו כאשר המאמצים המיותרים שנעשים מתוך הרגל, הופכים מודעים ומורגשים ולפיכך נפתחת הדרך לויתור עלייהם .
מאחר שהאדם נמצא עכשיו במצב תחושתי – מוטורי שונה מהרגיל הוא פתוח לקלוט אפשרויות תנועה ואופני תנועה אחרים. כאלה שמשתמשים בשלד בצורה המתאימה מבחינה פיזיקאלית ופיסיולוגית להתמודדות יעילה ובריאה עם כוח המשיכה והגורמים האחרים הפועלים על הגוף (שינויי מהירות , שיווי המשקל ועוד).
השיעור הופך להיות חוויה עמוקה המותירה בידי התלמיד תחושה נעימה של תפקוד ותנועה ללא מאמץ ומגדילה את חופש הבחירה שלו כיצד להשתמש בגופו וכיצד לנוע.
כיון שהן המגע והן התנועה מכוונים ליצור דיאלוג עם מערכת העצבים וגופו של התלמיד , השינויים עשויים להיות שונים ומגוונים
.תלמידים מדווחים על יציבות בתנועה או יכולת ליפול ללא גרימת נזק לעצמם (חשוב בעיקר אצל גילאי הזהב), אמנים מגלים דרכים חדשות ליצירה ושיפור עצמי , תינוקות וילדים מתגברים על בעיות עמוקות וקשות וממשיכים להתפתח בצורה טבעית ומיטבית מבוגרים לאחר פציעות ובעיות מוטוריות מגלים כי הם יכולים לחיות ללא הכאב הכרוני והמגבלה ואיכות החיים הכללית משתפרת.

הדרך בה אני עובד מאפשרת למוחו ומערכת העצבים של המטופל להתחבר מחדש ולעורר את סוויץ' הלמידה, להתניעו ולשפר בכך את חייו בכל הרמות.

 

 

מדיניות ביטול שיעורים

מתוך כיבוד זמן העבודה העמוס של המרכז והזמן של לקוחותיינו, על ביטול שיעור מכל סיבה  שהיא כולל היעדרות מפאת מחלה, על הלקוח להודיע לפחות  24 שעות לפני שעת השיעור ובמקרה של שיעור הקבוע ליום ראשון, לפחות 48 שעות לפני מועד השיעור .

במידה שלא תינתן הודעה כזו או שתינתן הודעה בתוך פרק זמן הקטן מהמצויין כאן, המרכז שומרלעצמו את הזכות לגבות את המחיר המלא של השיעור.

ניתן להעביר את השיעור לבן משפחה אחר או חברים על מנת לנצל את השיעור ולא להפסיד.

ביטולים במקרה של שבוע עבודה אינטנסיבי לילדים או מבוגרים 

במקרה של ביטול שיעור אחד או כמה מתוך שבוע אינטנסיב שנקבע מראש ינסה המרכז לתאם באותו שבוע זמנים אחרים ואם לא יוכל ייגבה מלוא הסכום על השיעורים. 

שבוע אינטנסיב נקבע תמיד מראש והוא ניתן לביטול עד שבועיים לפני תחילת העבודה. בכל מועד מאוחר יותר של הודעת ביטול, המחיר לשבוע כולו ייגבה במלואו. 

3 תגובות בנושא שיעורים אישיים למבוגרים

  1. מאת שי אוחנה‏:

    אני אחרי שאיבת דיסק הפרופסור המליץ לי מאוד על השיטה אשמח עם תצרו איתי קשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *