אמני במה, מופיענים וספורטאים

זמרים ואמני במה משתמשים בגופם ותנועתם ככלי העיקרי לעבודתם והביטוי העצמי שלהם. לא אחת בגלל המתח הנלווה לצורך להצליח ולהתקדם במקצוע וביצירה ולא פחות מכך בגלל בסיס לקוי של יציבה ומודעות חסרה אל התנועה ואיכויותייה, מגלים האמנים כי הם משיגים הישגים על חשבון כאבים ושחיקה אשר במשך השנים גורמים למגבלה ליכולת התפקוד ולעיתים אף משבשים את המשך הקריירה.
שיטת פלדנקרייז מהיותה שיטה של למידה שיפור עצמי יכולה להתחבר לכל תפקוד אנושי וללמד את האדם לשפרו מתוך מודעות אל השימוש העצמי שלו בגופו וברוחו.
כזמר וכקריין בעצמי, נתקלתי לא אחת בדרכים בהן מלמדים פיתוח קול ושימוש בגוף בבתי ספר למוסיקה וזמרה ובבתי ספר למשחק. גיליתי גם בתוך עצמי את הקשיים לשמור על קולי ואיכויות התנועה והיציבה הטובות באוירה של התחרותיות והמתח המתלוה להפעות וההכנות אלייהן.
כמורה לפלדנקרייז למדתי ליישם את עקרונות הלמידה וההתפתחות האנושיות שמוקנות על ידי השיטה על אופן השימוש שלי בקולי ובגופי בעת הופעה או אפילו כאשר אני מנחה סדנאות וצריך לשמור על קול ותנועה במלוא טווחייהם וחיוניותם
מתוך הידע והניסיון פיתחתי סדנאות נשימה וקול שהדגש בהן הוא על הקשר ליציבה והתנועה ולחשיבה המופלאה שבבסיס שיטת פלדנקרייז.
עבדתי באופן פרטני עם זמרים כמו חני ליבנה ורקדני פלמנקו ואחרים. לימדתי בבית צבי את תלמידי מגמת המשחק ועבדתי עם שחקנים באופן אישי. העברתי סדנאות לאנשי מכירות בחברות וארגוני היי טק כמו גם במקהלות קלאסיות ואחרות.
ביכולתי לעזור לכל מי שאמנות הבמה היא תחביבו או מקצועו לשפר את חיו ואת יכולותיו המקצועיות כ שיוכל להפיק מעצמו הרבה יותר עם פחות מתח ומאמצי סרק פוגעניים וללא המחיר שמשלים לעיתים בטוח הארוך.
אני מנוסה בעבודה עם חברות וארגונים וכאיש שיווק ומכירות בעברי יכול לתת האת הדגשים החשובים לאנשי המקצוע וההנהלה על השימוש המועיל והקל בתנועת הגוף והקול בעת הרצאה או ביצוע מכירות טלפוניות או פרונטליות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *